HUR KLARAR MAN SIG UTAN NORRLÄNDS MJÖLK

God morgon!

Ja, jag vet jag är helt galen som är vaken klockan 7 på en lörag. Men jag vaknade med ett ryck av ett extremt mjölksug. Haha! Knasigt. Så nu kan jag inte somna om.. Blir lite irriterad över det. hehe.
Men men nu är jag vaken i vart fall men ligger kvar här i sängen ett litet tag till och lyssnar på lite musik. Härligt så här på morgonen.

Jag känner även av lite förkylining idag. Inte så bra! Men jag håller mig i alla fall till mina planer idag. hehe. Får äta lite starkmat till lunch så blir det nog bra. Är fruktansvärt pepp på utgång kan jag ju säga, och med det menar jag inte att jag är sugen på att dricka utan det är dansa jag vill! haha! och så var det med den saken! hehe

Nu ska jag nog hoppa in i duschen snart, skippar promenaden och gör lite träning här hemma istället,  ser lite kallt ut när man kikar ut genom fönstret. Hoppas på bättre väder. Ha en superfin dag!



Kom ihåg mig?