BRÅDISBRÅDIS

God morgon!

Ligger i mitt rum och kikar ut genom mitt lilla lilla minifönster och ser att solen lyser för fullt. Hade nu tänkt kliva upp och börja tvätta lite kläder eftersom att jag inte kommit mig för att göra det tidigare och eftersom att jag åker idag så vore det bra ifall att det hann torka. Så nu ska jag tvätta som en galning så att det kan få torka ute i solen.. Vart ganska så trevligt igår lite segt på något vis eftersom att det inte alls var mycket folk, inte alls! Nu känner jag att jag börjar få lite smått panik här.. Gud jag har inte packat ett dugg och ska vara borta ett bra tag och ska utomlands, gud!!

Nä jag måste kliva upp nu! Jag måste packa, ringa kusin, ringa PG och kanske lägga mig och sola en smula.. He he! Hoh panik panik!

Ha en superduperbra dag!




Gårdagen.. Men jag kan ju säga att hået inte riktigt såg ut på de viset
när man väl var framme på Bränna. Haha.. Hojja!

Härligt :D




Kom ihåg mig?