HEMFÄRD EFTER SHOPPING

Hallåj!

Idag tänkte jag börja dagen med lite shopping. Jag är ute efter ett kanske två par skor sedan blir det väl lite kläder också, brukar man kunna hålla sig, nej! he he. Men nu ska jag i vart fall bara på med lite make och sedan bror jag mig inn med min extremt stora och tunga väska. 17.35 flyger jag mot hemmaplan. Ska blir kul att träffa alla igen men annars vet jag inte vad jag tycker om att åka tillbaka eller jo det gör jag ju.. Det suuuuger! Men vad ska man göra åt saken.. Haha! Lindman skrev igår att hon hade lite att säga om våra Stockholm planer så jag hoppas på att hon har något kul och bra att säga mig om de. Men nu blir det i vart fall sminkning och sedan är det bara att rusa så att man hinner göra den här storstaden osäker..


Ha en superduperfin dag!




Saknar så sjukt fruktansvärt mycke!

Vad härligt :D




Kom ihåg mig?