IGÅR/IDAG/IKVÄLL

God dagens!

Gårkvällen var MYCKET trevlig! Vi hamnade först på Dembow (ett ställe där dom spelar reggaeton) Dit ska man bara gå om man älskar att dansa kan jag ju säga  så för mig var det perfekt.. He he. De sista timmarna spenderade vi på layercake. Själv föredrar jag då layercacke med tanke på att det är ett 23+ ställe och inte bara msaas småmännisko överallt. Men även där ska man tycka om att dansa till reggaeton musik. Då skulle hag rekomendera dessa ställen. Men som sagt så har jag inte hunnit vara på så många fler ställen än så så jag vet ju inte de bästa än. Men strax ska ni se ;).. Nä men hade i vart fall extremt trevligt!

Idag blir det att snart börja göra sig i ordning och sedan bege sig in mot the voice och kolla lite sedan blir det att dra vidare ut för ett glas eller två

Nu ska jag börja göra mig i ordning.. Har gode mycke att göra den här helgen och veckan tills på onsdag!
Ha en suuuperfin dag!


En superdupergammal bild på mig som jag hittade
på kusins dator.. He he

Hej maya! vad fin blogg du har kikade in för första gången !:) fy fan nog har vi brist på bra uteställen här. vill också dansa till reggaeton!! fusk!




Kom ihåg mig?