ÄLSKAR STUGAN!

Sååå då var man hemma.. Idag har vi haft mys i stugan och lillebror 1 var även med.. Jag och lillebror tog oss en liten åktur i båter med mig i fören.. Haha!!!!! Ni kan ju gissa vad han tyckte om de. Jag var även radio och den som skrek, roo roooo ro roooo! Ha ha! Nä det var en vacker stämma.. Riktigt mysigt och trevligt.. Skulle kunna vara där hur länge som helst. Älskar vår stuga!

Idag orkar jag inte ta mig någon promenad faktiskt. Har fått nog med friskluft för dagen.. He he. Nä, men ska trampa lite på en grej här hemma och sedan lite små lätta övningar och sedan är det bara att nannna så att man tar sig upp. 

Idag kom jag och kära kusin på att vi skjuter fram Alanya till 16/8 men att jag kanske åker till Stockholm redan nu nästa måndag för lite shopping och mys kanske. Vi får se vad det blir av den saken, känner mig lite sugen. Men Alanya ser man ju fram emot en hel del fyyyy fasen vad kul vi ska ha.. Bara njuta av de goda i livet!

Nä nu ska jag göra någon nytta här! Ha en fin kväll.. Puss


Dagens


Lillebror1 i llite för mycke musche kan jag tycka ;D


Lillebror number dots som är minst lika galen som number 1


Underbart! Solen sken hela kvällen lång i stugan


Hahanog är man gode rynkig!


Vackert!


Finns inget vackrare än den miljön! <3
Man blir så lugn och harmonisk

Vad mysigt :) DU!!! Lid med mig, jag har krävt rakning men inget händer :(




Kom ihåg mig?