YESTERD

God morgon!

Igår var det då meningen att vi skulle ha en lång och trevlig dag framför oss på Alder men det varade bara i, ja vad kan det ha vart, högst 2 timmar och under de 2 timmarna var det sol i kanske 1.. Känns inte som at  man hann få allt för mycke färg. Men efter alder bestämde vi oss för att åka och äta lite middag. Sushi blev det.
De bästa som finns!! Sedan gick jag och Jessica och tog oss en fika på nyfirrade opalen. Ganska mysigt var det där men jag kan tycka att det kanske blev lite stelt. Jag gillar ju stilrent men det känns lite för mycke som restaurangen på Ikea typ. Ja ja efter de kommer Sanström och så tar vi en liten promenad till mig vart vi umgås lite med lillebror2 och dusagde lite vid datan.. Han tyckte att det var riktigt kul och det tyckte vi också för den delen.haha jag erkänner!

Ahh, vi tog en liten tripp på stan också! köpte mig en bikini inför Alanya.. Weei! Och på den svängen hann jag även blotta mig lite när jag provade kläder. Glömde av mig lite och råkade slita bort kläderna jag ahde på mig utan att dra för "gardinen" och så kom Jessica, MAYA! hahahahahahahaha!! och jag, men herre jäklar! hahahahaha!! under den tiden hinner jag även se att en liten flicka och hennes mor kollar på mig med stora ögon och kanske tänker, men gud vad händer? vad gör människan!
Haha man är kanske lite van att såna saker händer mig. Haha! Jag bjussar på den.. Haha!

Nu ska jag göra mig i ordning för ännu en dag in Erikslund.. Ha en fin dag!


Mulet. Men man kan ju inte deppa för de :)


Svarta J med "besticken" i högsta hugg


dark chocolate gäääng


Vi fixade frippan på lillebror2.. Haha
han vart nöjd säger han.. Hahaha


Den här tycker jag vart sjukt obehaglig! Lillebror blev livrädd när han såg sig själv så här!
Jag tycker att man tänker på typ en musikvidio till en Kent låt.
Jag vet inte varför


Men så fint


Ahhahahaha. Men så söta. Massa lillamy:er


Ska vara med i the city next year

Haha jag vet. Kan var LITE barnslig iblan. Men det tcyker jag är tillåtet.
Jag är trots allt bara 21;) hehe

Nä nu ska jag bege mig. Ha en fin dag!

Later!



Kom ihåg mig?