HOJJA INTE LIKT MIG ALLS

God morgon

Ja jag har vart lite seg och dålig på att skriva nu senaste tiden.. Jag har vart lite nere och "ledsen" i några dagar och känner fortfarande lite så. Men det firrar sig alltid.. Hehe.  Men därför har jag inte skrivit så mycke.
Jag är inte så förtjust själv i att läsa bloggar vart det står, jag mår dåligt, livet är skit, hatar den och den och massa sånt så för att det inte skulle bli något i den stilen, kanske inte riktigt så illa men för att det inte skulle bli något tråkigt att läsa så har det typ blivit att jag inte skrivit något alls typ. Såå nu har jag vart negativ nog tycker jag! Det är verkligen inget allvarligt så jag har ingen anledning att känna mig nere.. Hehe.
Det är nog vädret ;) Haha.

Det råkar vara så att jag VERKLIGEN inte är van att ha ett minsta litet problem och sedan när jag får ett så kan ett mini litet problem kännas hur stort som helst även fast det kanske bara är som en liten fis i rymden!

Ja ja nog om detta nu!

Igår somnade jag GALET tidigt! Jag var en sväng till Ikea med girlsen.. Myyyssiiigt! kom hem vid 17 tiden och sedan somnade jag ungefär 20.30 kanske. Jag var heeelt slut som artist.. Galet skönt!
Idag blir det lugna puckar tror jag. Ska laga en god middag tills då galningarna kommer hem och sedan tänkte jag kanske hinna ta en sväng på stan med mami. Vi får väl an se vad som blir av denna dag.


Ha en superduperbra dag!

beratta vad som hant kvinna. Blir ju orolig pa andra sidan jorden. Maila..pusss




Kom ihåg mig?