090225

God morgon!

Idag är det verkligen en god morgon. Solen skiner och det är varmt och skönt ute. Mysigt! Jag tror att det är en perfekt dag för en lite längre promenad... Härligt!
Jo, idag har jag faktiskt hunnit med att gå in på ett bageri för att köpa mig.. mhm, kan ni gissa? haha min efterlängtade semla!..Weei! Jag har även hunnit trycka i mig den så här på morgonkvisten.. Det var då den godaste semlan jag någonsin ätit.. Äntligen!

Nåja.. idag blir det att umgår med mig kära Vanessa, vi ska börja med att mysa vid köksbordet och dricka en kopp te och sedan blir det att ta en härligt promenix i finvädret, för mig i alla fall, Får se vad min lata kusin hittar på, haha.
Sedan blir det att fixa med CV:t. det kommer nog ta ett bra tag kan jag tro.
Sen så ska jag fixa lite mat åt dom hungriga bestarna som kommer hem vid tre tiden. Tänkte även städa lite tror jag..

Ha en superfin dag i ute solskenet!



Kom ihåg mig?