Ändrade planer

Kom precis hem från stan nu, vart ingen alla hjärtans dag present, det finns så dåligt med sånt här i Boden och Sergej e inte i Boden just nu så jag tänkte att jag gör en mysig middag när ha kommit tillbaka från ryssland istället, längtar!..

Mina planer för helgen blev ändrade, ska stanna kvar i "storstan" haha! Började dagen med en sväng på stan med min mor. Hittade inte riktigt det jag skulle ha, men kom istället hem med en söt stickad väst från Lindex.
Resten av dagen kommer jag nog att ägna mig åt att tvätta lite kläder, ta en promenad och träna litegranna, härligt!
Imorgon blir det utgång med söta Petra och några till, var ett tag sen jag var ut nu. så nu e det dags!

Ha en bra dag!

Visst ser den mysig ut?..

Sweet.. :)

Vad fin den ser ut att vara!

Vädigt myspys ju!

Puss lill gummsan!




Kom ihåg mig?