En lugn dag

idag fick jag inte mycket gjort, promenaden vart av på morgonen men sedan vart det raka vägen mot sängen igen. Sitter fortfarande kvar i sängen och har i stort sett inte rört en fena, haha! näså så illa e det inte riktigt men nästan. Det enda jag har ägnat mig åt idag har vart promenerat, ätit och tvättat kläder, lite seg dag. Men imorgon ska det bli andra bullar. Imorgon ska jag ta en vända på stan och kolla efter någon fin alla hjärtans dag present till min älskling. Det tråkiga med alla hjärtans dag i år är att jag inte kommer kunna spendera den med min honom, Sergej. Han befinner sig för tillfället i ryssland och ska vara där ett tag nu, längtar verkligen tills han kommer hem igen! nåväl, efter stan så är det raka vägen hem som gäller för att packa ihop lite grejer, sedan är det bara att sätta sig på bussen till Gunnarsbyn. Alla hjärtans dag blir hos min far i år, det skulle inte skada ifall Sergej var här nu dock, saknar honom såå! Nä nu är det lägg dags. God natt på er!

 

Jag och min älskling
Jag och min baby

Du uppdaterar ju inge ofta :(




Kom ihåg mig?