I LOVE MAKE UP

Jag älsker verkligen smink! Många tror att, om man har smink på sig varje dag, så innebät det att man har dåligt självförtroende. Men jag kan i alla fall säga att så är inte alltid fallet!
Jag skulle nästan mer vilja kalla smik för konst, för mig är det konst. Det är ju superkul att kunna se helt olika ut  varje dag beroende på vad man har för smink på sig, vem tycker inte det!.. 


Smink jag föredrar, på absolut första plats är mitt favorit smink Lancome! det är ett måste för mig, speciellt Lancomes juicy tubes, på andra plats har vi smink från make up store, LOVE IT!
Men vill man inte lägga allt för mycket pengar på smink så funkar loreal, Max Factor och Maybelline också bra, men då föredrar jag att man lägger lite mer pengar på en bra base..





Superbra Mascara! Förlänger fransarna..



Kom ihåg mig?