SLUT FESTAT

Jag har inte hunnit uppdatera allt för mycket i helgen och det har berott på att vi har haft vårt storfrämmande plus min kusins 18- års fest. Det här helgen har verkligen vart superhärlig!

I fredags kom Elisabeth och hennes mor och far hit. Jag har inte träffat dom på flera flera år, så det var verkligen superkul!
Dom skulle dock på begravning här och det var ju mindre kul. Men det var i alla fall kul att ha dom här..
Men då var detmindre kul när dom stte sig i bilen för att åka hem för bara några minuter sen..

Igår var jag på min lilla älsklings kusins 18-års fest som inte innebar att det skulle vara massa alhohol och fylla, alltså alkoholfri 18-års fest och det tycker i alla fall jag ver aldeles utmäskt.
Det var jätte trevligt igårmed massa skratt och spel. Man träffade kusiner som man annars inte treffar varje dag precis och sen så älskar jag ju att köpa och ge presenter. Kul!
Jag hade i alla fall köpt en fin klocka som hon hade vart och kollat in i flera verckor, tror att hon blev ganska nöjd faktiskt, hihi. Hoppas att alla har haft en lika trevlig helg som jag! ♥

vart försvann sminket!
Glömde såklart lägga på en bra base, då går det så här, haha


                                                                                   

Här har vi några av mina kära kusiner och min  lillprins till höger ♥



Bjöds på extremt söta och minst lika goda cupcakes

Min kusin hotade min tyvärr med att jag inte fick lägga in någon bild på henne på min blogg, haha!

Hej och tack för igår. Jag blev supernöjd med er pressent och alla andras me:)Mycket fint!



det är bra att du följer orderna!

glöm inte att skicka bilderna till mig



puss




Kom ihåg mig?