TIDEN GÅR SÅÅ SNABBT

Herre gud, snart är det helg igen! tiden går så fruktansvärt snabbt. Imorgon är det fredag, tycker att det känns som om det vore igår det var fredag senast.
Jag tycker nästan att tiden går lite för snabbt nu för tiden, det kan vara lite obehagligt tycker jag.

Jag har verkligen sovit hela dagen och nu ska man nästan gå och lägga sig för natten, haha! Nu har jag i alla fall börjat känna mig lite bättre. Vilken tur.
Det enda jag har fått i mig idag är en liten kyckling burgare utan bröd och allt, en plane burger..
 
Imorgon får vi ju massa besök och på lördag ska jag ju på storpartey. ska bli sååå kul! längtar!
Tänk att min lilla kusin som just var jätte liten, nu är 18 hela år. sjukt! Hopps hon tycker om presenten jag köpt. Det tror jag att hon ska göra..  Nu ska jag se Joey och sen Vänner, så klart! Ha det bra tillsvidare..

Kram!



Kom ihåg mig?