TV-BEROENDE

Jag är så fruktansvärt tvberoende så de är inte sant! Nu ligger jag och tittar på gamla avsnitt av The Hills här och jag har säkert sett det här avsnittet tre gånger. Älskar det!.. Hoppas att det snart kommer nya avsnitt.
Jag tror att jag följer i stort sett alla serier som finns just nu.
Inte bra att vara så beroende av att se på tv.
Usch vad man blir irriterad när man ser spencer i the hills! Hanns manipulerande leende gör en så förbannad! 
Såna klorna som Heidi har hamnat i, vill man aldrig komma i närheten av. Usch!
Tänk att det finns så sjuka och manipulerande människor. Såna som beter sig så kan verkligen inte må bra, så samtidigt är det ju som synd om dom, men ändå inte. Äh jag tycker bara att det är hemskt.. I alla fall, nu är det senaste man ser på The City. Kollar varje onsdag på mtv.com.
Kan inte vänt tills det börjar sända på tv här i sverige. Det är minst lika bra som The Hills kan jag ju bara säga, längtar tills på onsdag;) hehe..



Whitney från The City.
Hoppas att det finns fler så genomsnälla människor som hon verkar vara

fy fan vad jag hatar olivia! jävla bitchen!



shenki

Visst! Hon och hennes kusin e dom värst av alla där... Usch! Tur att det inte så ofta handlar om dom, då skulle man ju bli galen!




Kom ihåg mig?