UPPE FÖRE TUPPEN

Haha, ja då var man uppe då, vaknade redan 06,30 om man ska vara exakt.. hehe. Nu återstår barar att se vad det blir av den här dagen, möjligtvis blir det en sväng till luleå för att hjälpa mamms och PG att kolla ut ett nytt kök kanske.. Kul! alltid roligt med lite förändringar.
Fast jag hoppas ju på mitt egna lilla kök snart kanske. Ja men i alla fall, först och främst så blir det väl en Luleå trip och sedan funderar jag på en härlig promenix om det inte är allt för kallt, vilket det verkar vara, åtrstår att se helt enkelt.
Men sen ikväll är det dags för melodifestivalen i vart fall.
Det verkar inte gå allt för bra för kära melodifestivalen i år. Allt jag har hört är bara att det har varit extremt dåligt varje gång, jag har faktiskt missat alla gånger. Men den här gången har jag bestämt mig för att se om det verkligen är så dåligt som alla säger? Jag tycker i vart fall att det är ganska så mysigt med melodifestival även fast det kanske inte riktigt är min smak av musik som spelas.. haha..

Nu är det kanske dags att hoppa in i duschen i alla fall.. Ha en trevlig dag och var rädd om er ♥ Vi höres!



Kom ihåg mig?