ÅNGESTDAG/NATT

Usch! Nu ligger jag här och har världens ångest över att det inte vart något joggande eller promenerande på väldigt länge! Känner hur jag sväller om magen och låren och allt! Nä Jämansh nu måste jag ta mig i kragen och ta ett riktigt härligt joggingpass väldigt snart! Jag blir så seg och trött i kroppen när jag inte rör mig nog mycke.
Imorgon blir det nog kanske en runda innan jag ska göra mig i ordning för work.
Idag känns det somm att det är en liten ångest dag för mig. Jag har som sagt ångest över att jag rört mig så lite som jag gjort på senaste och sedan över att jag har världens tvätthög som jag inte rört på gud vet när och ja över de vanliga, att jag inte har kläder och så vill jag bara ha mer skor.. Men det är nog som vanligt bättre imorgon :)

Ni kanske har märkt att det har varit mycket nattbloggande på senaste tiden. Jag har haft lite svårt att sova om
nätternar. Men det som är så galet är att jag är fruktansvärt pigg från de jag vaknar (07.00 typ verje dag) till de jag somnar och det är oftast vid 2 tiden. Kanske börjar få lite resfeber. He he. Kan vara.

Nä nu ska jag sova så att jag kan kliva upp vid 7, slänga kläder i tvätten och kanske eventuellt ta mig ett jogging pass.. Härligt. Beror på väder och vind.


Nattinatti!




Sankar redan Fjällen!
Längtar till nästa äventyr




Kom ihåg mig?