BODENSHOPPING

Kom precis hem från att ha vart på en mini shoppingtur här i Biden med mor min.. Hehe.. Köpte mig lite smått och gott. Imrogon är jag ledig och då ska jag bara umgås med Sabina hela dagen lång! Mysigt! Har saknat henne som en galning. Men jag tänker börja med att ta en riktig sovmorgon och sedan bara ligga och dra mig, sen är jag redo för dagen. Hehe.

Nu sitter jag här och kollar på filmen om hur michael jackson växte upp, på 4:an.. Superfin film.
Tänk att han är borta nu. Det har inte riktigt slagit mig förän nu. Usch jag tycker det är så hemskt! Jag som på något vis väntade på att han skulle göra något nytt eller så. Men det kan ju vara lite svårt nu.. Huvva!




Tycker dock att han förstörde sitt ansikt en hel del under livets gång..
Men de kan jag ju tänka mig att jag inte är ensam om att tycka.
Men musiken var/är underbar!



Kom ihåg mig?