DAGENS FYND

Kom hem från Luleå för inte allt för länge sedan. Del blev världens fynd kan jag ju bara säga. Kikade in på kapahl, brukar aldrig göra det men nu gick mamma in och kollade en sväng och det råkade visst vara 75% på allt där inne efter som att dom ska stänga den. Fyndade en härlig oversize kjorta (på herr avdelningen) alskar den och sedan blev det ett par shorts och en klänning som jag tror att ajg ska ha på mig på lördag kväll, vet inte om jag blev allt för nöjd med den dock men skit i de.. Hehe. Men jag är i alla fall ganska så nöjd nu när jag har fyndat och allt.

Nu sa jag bara lata mig och se lite tv och tvätta lite kläder mellanåt.
Men först ska jag gå upp och ta mig något gott..

Ha en superfin kväll! Puss









Med söta små itar på fickorna

Jag vill också fynda!!

Snygg skjorta!




Kom ihåg mig?