NYA SKÖNHETER

Weeei! Nu är jag ledig i så mycket som tre dagar.. Inte illa! Och mina älskade skor har kommit, var förbi och hämtade dom när jag gick hem från jobbet.
Jag måste bara få berätta vad jag fick veta igår. När jag kom hem från jobbet så satte jag på mig träningskläderna som vanligt, då frågade PG mig, Ska du gå ännu mer och de frågar dom som sagt varje dag. Haha. Men i alla fall så, äh! Jag är så fruktansvärt dålig på att berätta så, saken var den att jag typ har ca 7 kilometer till jobbet och dom 7 kilometrarna traskar jag var dag, 7 dit och 7 tillbaka hem. Det tycker jag var riktigt kul att höra men det gör verkligen inte att jag kommer sluta med mina promenader.. Det gör mig bara gladare och mer på hugget.. He he. 

Nu ska jag hoppa in i dushen och sedan ska jag firra mig för att åka till Luleå med ho Sandström. Trevligt!





Mina nya älsklingar som just kom på posten..
Vackra!

LÄCKRA :D kraam




Kom ihåg mig?