SPURTAR MOT JOBBET

God morgon!

Då var det dags att stiga upp då. Idag är det raka vägen till jobbet som gäller.. Börjar bli LITE segt att jobba kvällturer nu. Men man ska nog vara glad att man har jobb. Snart är det dags för Alanya! WEEEI! 9/8 är det packat och klart.. Längtar som en galning kan jag ju säga.

Till helgen blir det också skoj, då blir det en sväng in på öltälten på Luleåkalaset innan de blir det att hänga hos Malin och firra sig och ta några glas.. Mysigt..

Nu ska jag dra mig iväg mot jobbet.. Ha en superbra dag! Puss



Mina nymålade glittriga naglar.
Jag ska försöka börja ta bilder med min kamera istället

Ladda lite inför lördagen? ;) Blir det hårt festande? :P haha. Slutar jobba kl. 20 så det känns inte sådär.. ja, jätte roligt.. Men kan slänga på mig nå kläder och göra mig klar snabbt : ) Inte allt för speciellt ju! Lite sommarkläder och smink så är jag klar ;) haha.

Kanske åker på Luleå kalaset på fredagen.. Kör bil dit : ) Får se!




Kom ihåg mig?