TOKMAYA

Hej

Idag var jag så sjukt dum på morgonen och satte på mig helsvarta kläder när jag gick till jobbet och inte bara de, långtröja också! Jag höll ärligt talat på att avlida i värmen!

I natt har jag sovit ca 3 timmar och inte nog med de! Jag råkade även komma en timme för tidigt till jobbet! haha! Nu är man då snurrig.. Förstår ni inget av de jag skriver nu så kan jag säga att ni inte är ensam om de för det gör inte jag heller. Är riktigt snurrig och virrig idag, mer än vanligt och då är det illa.. Haha!

Känner mig riktigt pigg även fast jag nästan inte sovit något så nu ska jag ta mig en LÅNG joggingtur och sedan ska jag städa och tvätta.. Vet inte vart jag  fått all energi från idag.. Men det skadar ju inte. Behöver verkligen jogga nu, känns som att jag har laggt på mig några kilo.. Illa!

Hoppas ni haft en fin dag!



I NATT ;D haha!



Kom ihåg mig?