TRIPPAR NER PÅ STAN

Då bär det iväg mot stan. Har lite små saker som måste firras.. Först ska jag i alla fall kika in på Lindex så att jag får min dagliga dos.. Haha! Sedan ska jag gå och visa att jag är undersköterska så att man får pengar för de man gör och efter det blir det en sväng till Sandström.. Weei! Sedan blir det min promenad som jag tar varje dag.. Då får jag var hur sliten som helst men promenaden SKA jag ha i alla fall! Men den här gången ska jag ta med mig ho Ida och så ska jag visa henne vart jag alltid brukar jogga.. En superbra vända.

Som ni kanske förstår så älskar jag Lindex i Boden! Alla andra Lundex i Sverige kan slänga sig i väggen kan jag ju säga! Haha. Sabina säger också att det bara är Lindex i Boden som har snygga kläder! Mohohaha
Älskar Bodens Lindex



En tunika som jag har på mig idag som jag inte använt på gud vet när.. älskar den
Från Lindex
;)

Syns tyvärr inte allt för bra i cam..
Varför ens ta bilder med cam när man har kamera. Hm, man är väl för lat



Kom ihåg mig?