ÄNTLIGEN

Äntligen!! Imorgon är jag ledig hela dagen lååång! Och då blir det Luleå hela dagen lååång också.. Jag ska nämligen knalla runt på stan några timmar och sedan ska jag dra mig till min älsklings kusin på eftermiddagen.. Mysigt!
Det var ju ett tag sedan jag var där sist nu och så.. Äntligen får man klä sig i normala kläder.
Jag har bara känt mig som ett slusk hela den här veckan.. Huvva! Men nu får jag äntligen se normal ut och ha en ledig och härig dag på stan.. Imorgon ska jag även försöka sova ut. Sen kommer jag vara som en ny människa.. Låter väl bra. Nu är det duschen som lockar för mig och det ska bli en lååång och härlig dusch och sedan ska jag bädda ner mig och tända lite ljus och dricka en kopp te, se lite tv och bara njuta och känna lugnet.

God natt och sov gott!



Kom ihåg mig?