NÖTSUGEN

Hemma! Hoh.. Ja nu ska jag kila iväg till godisarenan och lämna en film som skulle vart inne för ett tag sedan.. Men som alltid så är jag för sen med att lämna in den.. Jag tror aldrig att jag har hyrt en film och lyckats lämna in den i tid. Hehe.. Nu har Sabina kommit till "stan" äntligen får man träffa den underbara människan igen! På onsdag ska vi ha en heldag.. Vi ska bara prata, prata och prata.. Haha! Vi har alltid lika mycket att säga varandra när vi träffas och nu var det ju verkligen ett tag sedan sist också.. Ska blir sjukt kul. Shenki min älskade kusin har även kommit hem idag.. Hon har nu vart borta i hela en månad. Hon har vart i härliga USA och jag är sååå sotis över de! Men nu ska det i alla fall bli kul att få träffa henne igen också.. Saknar, längtar!

Nu ska jag lämna filmen och så är jag väldigt sugen på nötter.. Kanske plockar med mig lite sånt också.. Hehe ska försöka stå emot

Ha en fin kväll!





Kom ihåg mig?