MAYA´S BACK IN TOWN

Hemmmmma! Både skönt och riktigt tråkigt på samma gång kan jag då säga.. Det började dock riktigt illa. Såklart så ska jag ju glöma någonting! Vi hade hunnit åka riktigt långt mer än halvvägs tror jag det var, så kommer jag på att jag har kvar all min mat i kylen hemma. typiskt mig! Så jag var tvungen att handla massa ny mat i Abisko. Dagen innan had ejag ändå handlat för ca 300 kronor men det var bara att göra om samma handlingslista igen då.. Huvva vad jag var irriterad då.. Haha!
 
Men i alla fall, Fjällen var helt underbart! Jag skulle vilja säga att det är precis så vacker som på biler man kan se i tidningar och så.
När man är i Fjällen så känns de precis som att titta på ett vykort. Fruktansvärt vacker! Vi var även ett underbart gäng som åkte dit. Jag, Mallan, hennes bror, Viktoria och Boman. Mycket trevligt hade vi.
Jag har fotat som en galning för att verkligen kunna bevisa hur vackert det var där men det är vid såna tillfällen man verkligen skulle haft en liter bättre kamera, så nästa inköp inann jag far på nästa tripp blir en riktigt bra kamera (syrrekamera)

Det känns faktiskt riktigt tråkigt att vara hemma. Det var helt underbart att vakna upp och ta ett steg ut ur tältet och hamna i ett vykort varje morgon. Frisk och härlig luft och massa mys bara!
Vad har jag hunnit göra i Fjällen då?.. Hmm, jag har hunnit Fjällvandra över till Norge, tappat typ alla grejer jag haft med mig och sedan hittat dom lika snabbt, fiska (med kastspö) få upp en riktigt bra eld på egen hand, försökt föra ett samtal med en som talade svensk-engelsk-tyska och sist men inte minst har jag hunnit ta mig ett dopp i det rena och friska fjällvattnet. Mitt betyg på resan är MVG.. He he

Nu ska jag göra mig i ordning för natten så att jag orkar med en liten shoppingdag med sandström imorgon. Åker till Luleå vid 10 tiden. Skoshopping tomorrow! Weeei!
Först ska jag bjussa på lite bilder

Nattinatti.. Puss!





Galen turist ute i vildmarken



Turist i Abisko


                                                                                  Fjällvandring? Ha ha!


Norge!


Söta syskon


Frulle


Slappar in the rubberboat


Vackra
Fjäll


Utanför tälten.. Vackert!


Grabsen


Leker inte stöta sjukt-strömt-vatten ;D


Mys med Brallan


Jag och Viktioria på Fjällvandring..
Jag bar galet röda kläder,
skulle inte gå att tappa bort mig även fast man ville.. Mohohaha! ;D


vacker natur <3


Sist men inte minst, eller jo sist och minst.
 Våra tält som vi sov tre i



Kom ihåg mig?