VAD SKER DEN HÄR DAGEN DÅ

Halllå!

Ja, få se nu vad som händer idag. Igår nämde mamsi att hon ville att vi skulle åka till Luleå idag och jag sa att jag ville åka till Ikea så antingen blir det Luleå idag eller så blir det Ikea på lördag.. Hehe. Jag är ju faktiskt väldigt sugen på att göra något idag men jag vill ju som åka till Ikea också så jag jag vet inte. Kanske kan göra båda delarna kom jag på.. Hahaha! Nu ska jag i vart fall börja med att ringa till mamsi och sedan ska jag hoppa in i duschen så får vi se hur det blir. Hade velat kolla om det finns några snygga Ray Banisar.

Hoh det är mulet ute men man varmt som attan är det i alla fall! Men det ska vi inte gnälla över. Vi vill ju faktiskt ha en fin sommar det här året.. Än så länge har den ju faktiskt vart väldigt bra! Har jobbat varje dag då det vart riktigt fint väder men bara vi får sol någon gång så är jag nöjd:)

Nu ska jag in i duschen!

Ha en duperfin dag!



Kom ihåg mig?