YESTERDAY

God morgon alla pigga och glada!

Det vart som sagt en liten tripp till Luleå Idag.. Mycket trevligt. Träffade inte allt för mycke folk vilket jag kännde var ganska skönt när man var nykter, körde och bara ville ha en mysig stund. Det var ju inte allt för mycke till kalas heller om man inte skulle vara på öltälten. Jag körde så inget öltält för våran del inte. Men på lördag i think. Men jag och Sandström hann i alla fall se Stenmark och han e ju gode söt och sedan vandrade vi lite och sist men inte minst tog vi oss lite käk.. Muma!

Ikväll blir det ännu mer mys med Sandström.. Vi hade tänkt hänga på Bränna och ta oss EN öl. Myssss! Snacka lite strunt och bara njuta av de goda i livet!

Måste nu passa på och säga att min "lilla" kusin fyller 18 idag!! Grattis Vanessa min lilla prinsessa!
Hoppas att du får en suuuuperfin dag.. Drick inte ihjäl dig som min far brukar säga! ;)

Tog lite kort igår också, såklart! Tog ju lite kort här hemma innan jag åkte som jag la ut här och ni vet ju alla hur jag lyckades med dom. Mm, tror ni det blev bättre, blev snarare värre när jag tog kort senare på kvällen.. Haha!

Varse!



Outfit..
Måste kolla läget med kameran.
Den tar verkligen inte bra bilder just nu


Moma!


Läckert, verkligen
Ha ha ha


Lite ögongodis fick vi då se i alla fall


Lill söt Sandra


På väg mot vår bil..
Peace out! Som alltid




Kom ihåg mig?