ÄNTLIGEN SOMMAR!

Då var det dags för en promenad ute i de fina.. Idag har det inte hänt mycke. Har jobbat hela dagen lång. Men nu är det så att jag inte tänker bli en sån där som bara skriver att jag har jobbat hela tiden.. Finns inget tråkigare än att läsa om hur länge folk har jobbat och att som har jobbat över huvud taget.
Så i fortsättningen så tänker jag inte skriva de. Har man inte skrivit på hela dagen om man bruker skriva varje dag så har man antagligen jobbat. Så jag tänker "börja dagen" med en härlig promenad i alla fall.
Sen ska jag tvätta massa kläder, städa, ta mig en skön dusch och sist men inte minst fixa mina naglar. Imorgon ska jag försöka hinna på stan minsann! Och sedan ska jag kanske sätta mig och beställa litegranna från http://kyssjohanna.jetshop.se/  Weeeei!Vi får se när jag har ro att sätta mig med tanke på att det är så mycke jag vill ha och jag tänker verkligen inte beställa allt för det skulle bli en förmögenhet.. Haha!

Men nu ska jag ta en promenad innan solen försvinner helt..



Finns det något härligare än att ligga och njuta i solen!
Speciellt dagen efter massa festande

Aotch! känner mig träffad. (Det där med att skriva om jobb) haha, men försöker bättra mig ;b Härligt med sooool!




Kom ihåg mig?