FREDAG 12 JUNI

Hemma! Nu ska jag hoppa in i duschen.. Ska bli fruktansvärt skönt sen ska det fixasa lite och efter de hoppas jag på en sväng til Luleå kanske.. Hehe. Känner mig riktigt rastlös idag så något ska ske! Imorgon blir det i vart fall farmen. Haha ja lite svag är jag.. Sa sist att jag aldrig mer skulle dit men så faller man ju för grupptryck då så klart.. Haha!
Den här gången blir det med härliga Sandra:) Var ett tag sen jag var ut med henne, var faktiskt fortfarande snö kvar på marken.. Men nu är det dags gumman!:)
Har bara ett problem, vad ska man ha på sig och måste man kanske köpa sig lite smycken eller vad ska man göra? Ja ja men det löser sig ju oftast. Kul ska det bli i alla fall...

Nu väntar en dusch och sen är det Luleå nästa!
Ha en fin dag och grattis till alla studenter!



Kom ihåg mig?