FREDAG, LÖRDAG & SÖNDAG

Då var det dags att uppdatera om fredagen och gårdagen då.. Hehe. Har vart extremt dålig på att skriva den senaste tiden. Men nu! haha. I fredags hade vi myskväll hos Malin.
Det blev ett glas vin och så vart det en heldel struntprat.. Hehe. Sedan såg vi en film och mumsade på lite grönsaker med dipp. Nattade över hos Malin så att man kunde fixa sig där dagen, inför Farmen..  Farmen på lördagen då med andra ord. Jag vet inte om jag tycker att det vart så lyckat om jag ska vara ärlig, hade en bad hair day och jag var inte alls nöjd med mina kläder och ja nää, jag var inte alls pepp.. EMD var bra i alla fall.. Hehe! Ska bjuda på lite härliga bilder på tjejerna:)

Nu ligger jag i sängen och tar det riktigt lugnt och väntar på att Ida och Smörgåsn ska komma. Fick ett samtal sv gumms för ett tag sedan vart hon sa att jag MÅSTE bjuda henne på en smoothie.. Haha!
Hon e som lite tokig den där brudn;D

Hoppas på att alla andra hade det bra på Farmen i alla fall!:)
Usch, efter den här helgen känner jag verkligen att jag måste skillpa mig en aning!

Fredagen

   
Gosaker hela fredagen lååång.. Haha!


Lördagen


   


EMD, ganska så fruktansvärt snygga!!!








Men Maya då! Du som var så fin i din klänning!




Kom ihåg mig?