HAPPYHAPPYHAPPY


Kom hem för inte så länge sen. Först var jag och mammsi en sväng på stan och kollade lite, fick med mig en lite påse hem.. Hehe. Att man kan bli så glad av lite shopping. Är man på riktigt dåligt humör så är det bara att trippa in på någon klädaffär så blir man genast mycket gladare.. Lovar! Hehe.
Vart i alla fall en sväng på Lindex. Sen blev det att åka och kolla när lillebror Kevin hade fotbollsträning. Dom är så söta när dom springer omkring dom små liven ;D

Idag tänkte jag faktiskt skippa promenaden för första gången på länge.
Känns dock inte bra. Känner på mig att jag kommer ha en hel del ångest över de ikväll och imorgon, men jag får väl ta en dubbel sväng imorgon då, om det är väder vill säga.
Nu håller jag i alla fall på och tvättar kläder och städar för fulla muggar här. Ska snart sätta mig i bilen och åka förbi hos Malin och hämta väskan som blev kvar där efter Farmen i lördags. Saknar min väska som en galning, den innehåller blandannat mitt kära smink och min älskade plattång så MÅSTE ha den NU! Hehe..

Nu ska jag tvätta och städa vidare. Ha det bra!





Lite härliga sommarplagg ;)







Kom ihåg mig?