MIDSOMMAR

Det vart en ganska så trevlig midsommar i alla fall:) Vi har spenderat hela helgen hos Mackan i Kalix.. Tänkte bara bjuda på lite bilder från de hela. Men det blev dock inte alls mycke bilder den här helgen. Brukar vara riktigt bra på att ta bilder när jag är ut, men tyvärr inte den här gången.




Midsommarafton, då blev det en ganska tråkig men bekväm outfit
med tanke på att vi skulle åka båt halva kvällen
Med massa par.. Haha! Kändes lite, ja


På lördag var det jag som var kocken



Lördagens frippa, till en början. Haha






I ♥ my shoes



Träffade på Marika mitt i allt..Trevligt :)
Och så där såg min frisyr ut lite senare på kvällen.. Fy!

men hej där är ju jag :) med en lite sämre frisyr då kanske.. Bra kväll i lördags, kul de var att träffa dig där! :)




Kom ihåg mig?