090306

God morgon!

Idag har jag inga planer whatsoever. Segt men jag funderar lite granna på saken om jag ska börja med att våldgästa Ida och sedan kanske försöka få med mig min mor på något, jag vet inte varför men jag har fått något slags knas i huvudet att jag måste hitta på någonting med mamma hela tiden, myspys! hihi.. 
Nu är jag i alla fall gjort i ordning mig för vad jag nu ska hitta på.. Haha..
Jag har också lyckat bli väldigt sugen på utgång på lördag efter som att ajg nu har vart ut ca 5 gånger den senaste tiden och vart nykter var enda gång så känner jag som att det börjar bli dags för  PARTEY! Men såklart så var ju alla ut förra helgen så det lär ju vara ganska så dött ute den här helgen så där sket det sig.

Nu ska jag springa in i min lillebrors och Bellas rum och hoppa i deras säng och få upp dom! Mohohaha!! haha kanske inte riktigt men upp ska dom i alla fall på något vänster! hihi Ha en superduper fin dag gott folk. Oj, nu kom lillebror in här haha




 God morgon, eller? haha! 

Gaah vad sexiga vi är!!! ;D

ja men alltid!!;D haha

Vad fin du blev tjejen




Kom ihåg mig?