FILMTIME

Det enda som finns att göra på en söndag är typ att se film och jag klagar verkligen inte, hihi. Jag kan ligga inne en hel söndag och bara se film hela dagen och kvällen lång.
Mina stor favoriter som jag kan se om och om igen är Bridget Jones dagbok 1 och 2, älskar dom! och sen älskade Dirty Dancing, cant get enaugh of it!. haha och ja tro det eller ej, men jag är även ett stort fan av transformers! haha! det är sant och jag erkänner det.. haha.

Idag har jag i vart fall hunnit vara en sväng till Luleå och kollat lite i dom få affärerna som var öppna och sedan lunchade jag och La familia där på vårat favvo ställe, kebabhuset. Finns inget godare! Till efterrätt provade jag den nya Magnum Temptation Caramel & Almond. Jag vet inte riktigt vad jag tyckte om den. Jag tror att jag skulle tycka om den mer om det var lite mer caramel i den, ska det va så ska det va tycker jag!

Känner mig inte alls pigg idag. Är lite förkyld så nu ska jag bara mysa och kolla vidare på Bridget Jones 2, har just suttit och sett 1:an.. Hihi.. Ha en trevlig söndagskväll ♥





Superduper tired!

         
 

   



Bästa filmen som gjorts.
På något jäkla vänster så tycker jag att Colin Firth är ganska så snygg och charmig..
 And we don´t know why.. haha!

 



Kom ihåg mig?