FREDAGKVÄLL

Fredag kväll. Jag har precis krypit ner under täcket. Min kväll spenderade jag på det viset att jag tröck i mig en hel del BEN & JERRY´S.. I love!! så fruktansvärt gott.
Efter massa gottande så satte jag mig ner och funderade på kläder och smink för imorgon och kom på en super bra utstyrsel. Blir nog bra:) Det var så länge sedan man var ut och tog sig ett glas så vi¨får väl se hur detta ska gå.
Jag tror att nyår var senast jag drack, ett glas vin har jag tatt sedan dess och det var förra fredagen.
Imorgon ska jag i alla fall börja med en trip på "stan" med mor min och efter det ska jag träna litegranna sen ska jag börja göra i ordning mig vid tre tiden..
Sen måste jag prata med min mormor om Stockholm eftersom att vi åker på tisdag och sen kommer vi inte hem förän den 30 mars. Ska bli super kul. Och inte bara det jag ska även på en intervju i Stockholm någon gång under den veckan jag är där.. Jag börjar redan bli lite smått nervös även fast det är ett bra tag kvar.. Haha! Hoppas hoppas! Ja ja me nu ska jag nog lägga mig, börjar bli lite trött..

God natt och sussa sött! ♥

 
 Mmm m! En STOR favorit!



Kom ihåg mig?