HOMESWEETHOME

Nu är man äntligen hemma igen.. Jag hade en superkul och härlig kväll igår. Den började hos Sandra och sedan gick vi vidare till en annan tjej och där var vi inte allt för länge, men det var trevligt efter det gick vi till ett annats sälle vart vi verkligen inte stannade länge men sedan var det i alla fall dags för ice och det var superkul. Dansade hela kvällen lång! Jag känner bara så att ska man ut så är det för att dansa och inget annat. Jag går verkligen bara ut för att dansa loss sen skiter jag i allt annat.. Hehe! Så är det bara! Men det var så härligt bara för att det var så där lagomt med folk ute, man kunde dansa utan att bli mosad sönder och så, det var super hela kvällen utom när Sandra ramlade innan vi skulle till ice i en stentrapp och slog ryggen extremt hårt, hon har fortfarande riktigt ont stackars lillgumman. Hoppas det blir bättre gumms!! Kram på dig!  efter ice så gick vi hem till Sandra och lagade oss lite pasta och baconsås, inte visste väl jag att Sandra var versta mester kocken! skit gott var det.

Nu är jag i alla fall hemma. Ska bara ta det lugnt och så ska jag tvätta lite kläder efter som att vi drar till Stockholm på tisdag.. Kul! Men lite sugen måste jag säga att jag är på att gå ut, vi har ju världens vackraste väder idag. Men jag känner mig lite lat efter som att jag kanske har sovit i typ 4 kanske 5 timmar¨.. Ja ja nu ska jag bara lata mig och ikväll MÅSTE man ju se gossip girl! det får ni inte missa!;) Ha en superfin dag ute i vårvädret! ♥ 



Kom ihåg mig?