I´MHOME

Nu har jag kommit hem efter en sväng på "stan".. Hittade lite saker som jag kan ha på mig imorgon.. hihi. Och det får även NI se imorgon. hehe..
Kan det inte bara bli lördag nu! eller i och för sig så är det ganska okej med fredagar också och söndagar för då är det ju gossip girl och massa bra på tv, tisdagar är super för då kommer det ett nytt avsnitt av the city.
Men nu är det sista avsnittet som är på tisdag, då tror jag att the hills börjar igen men det är ju också bra så:) älskar alla serierna som gå¨r just nu!! finns nästan alltid någonting att se på. Nu ska jag äta litegranna och se det första avsnittet av the city på mtv. weeei! kan se dom avsnitten om och om igen!.. Bye bye ♥




Hehe.. Gissa på ni;)
Det roliga är att inget i påsen är från vila men jag fick en vilapåse.. Haha

  



Kom ihåg mig?