ANDRACHANSEN

Jag är inget riktigt fan av melodifestivalen men jag måste faktiskt erkänna att jag tycker att det var helt okej det här året vilket jag vet att inte så många håller med mig om. Jag har bara hört att alla tycker att det var skit dåligt i år osv.

Jag tycker dock att det var hemskt att don skickade vidare dessa tre som gick vidare idag!



Star pilots
 skit bra ju! älskade hans härliga röst.
Borde verkligen gått vidare, tycker jag!

Caroline Af Ugglas
Personligen så är jag verkligen inget stort fan av henne.
Tycker att henne musik var ganska bra faktiskt men jag ska nog inte gå in på vad jag tycker om henne.
Hemskt att hon gick vidare till globen! 


Amy Dimond
Hon är ju bara sååå söt. Men ja precis, SÖT!
 hon är ju faktiskt 16 år och när man ser henne så tror man typ att hon förtfarande är 11.
Det är lite synd att dom alltid ska göra henne så "ung" eller vad man nu ska säga


Lili & susie
Haha jani! Jag tycker faktiskt att dom var ganska så härliga dom där pantertanterna,hehe..


Scotts
Nja.. Sångaren är ju söt:) haha


Rigo
Kan inte yttra mig om dom, missade deras framträdande:/ synd!


BWO
Den har man ju hört några gånger, och den var helt okej


Sarah Dawn Finer
Den här tycker jag faktiskt var sämst..
Jag tycker att den var seg och jobbig men hin har ju som så gullig personlighet och jag tror att det var hennes personlighet som lyste igenom tvr-utan

Bilder:   http://svt.se


Mina favoriter av alla som vart med i år var i vart fall Star pilots och Alcazar. Ärligt talat Alcazar med Stay The Night är ju sjukt bra! i love it!

Nu ska jag se kvälles lördagsfilm på 3:an, Min stora kärlek.. Ha en super rolig/mysig kväll och natti natti på er! ♥



Kom ihåg mig?