TÄNKTÄNKTÄNK

Alltså jag måste bara börja med att säga att jag tycker att det där Linda Rosing programet är en riktig flopp! haha. Jag vet ju inte hur hon är som person men det man får se är ju att hon verkar vara väldigt ytlig och sen så tycker jag inte att hon är med så mycket. Man ser typ vad alla andra tycker och tänker men inte hon det handlar om.

Aa.. men i alla fall så har jag haft ganska så mycket tid åt att fundera.. Kanske till och lite för mycket!.. Jag började till och med för en stund sedan fundera på att klippa en riktig äkta page!
Hujja vad jobbigt, när man alltid har haft långt hår och sen helt plötsligt så kanske man vill klippa av hela och sen så vet man verkligen inte alls hur det kommer se ut fsörän man gjort det. Jobbigt, haha!
Sen har jag tänkt en hel del på massa andra saker också som jag nog kanske måste fundera en hel del till på. vet inte, får se hur allt blir.

Annars har det vart ganska härligt idag, utom att jag känner att jag bara blir sjukare och sjukare, känns som att jag har rostat bröd i halsen... Hahaha! Hoppas att det är bättre tills imorgon i alla fall. Nu ska jag krypa ner under täcket och se klart på Rosing. Imorgon tar jag nya tag!

Natti natti!



Bild från helgen, på en frisk och pigg Maya

                                                           




Kom ihåg mig?