TONIGHT

Ikväll är det utgång och jag råkar faktiskt redan vara klar.. Haha! Det råkar vara så att min mor också ska ut och¨då ville hon ha lite hjälp med smink och så. Så jag stressade ihjäl mig bara för att hinna med både henne och mig för om jga känner min´mor så är hon inte den lättaste personen att sminka, hon blinkar och blundar för hårt och allt vad man kan tänka sig som en man sninkar absolut inte ska bete sig. Haha! MEN det gick faktiskt bra, så nu sitter jag h'är helt färdig i väntan på att börja promenixa till söta Sandra.. Supper pepp är jag!! PARTEY! Weeeeei! Lägger upp lite bilder imorgon om jag hinner få Sandra att skicka sina som hon kommer ta ikväll eftersom att jag har glömt min kamera hos Ida:/ Men men nu ska jag bara göra en liten finputtsning på mitt smink så ska jag snart börja trippa iväg mot Sandris:D

Ha en superduper härlig kväll. 
And remember, don´t drink and driver!  Puss♥




Black/ white/brown



Kom ihåg mig?