TUESDAYINLOVLEYSTOCKHOLM

Ojojoj idag ska jag köra bil för första gången i Stocholm, somtur var så blir det inte ända in i själva stan.. hoh!  Just nu så sitter jag här med Elaine och pratar lite hemlisar.. Hihi I väntan på att moster ska komma hem så att vi kan börja bege oss. Sen vet jag inte riktigt hur resten av dagen kommer se ut men jag tror att det kommer vara ganska så lugnt.
Ikväll blir det i vart fall att se Beck, såg det i förrgår och har man sett en Beck så blir det ju oftast så att man måste se resten också.. hehe, till och med mormor och moster blev helt såld i Beck så nu ska vi i alla fall se en Beck ikväll och säkert imorgon kväll också och resten av tiden vi är kvar här också.. Haha! Goooo Beck! hehe.

Åhh nu stter jag här uppe på övervåningen i soffan, vårsolen lyser in och det är så varmt och härligt! Myspys!
Näää, nu är det dags att finslipa lite och sen är det dags att åka in till stan.. Ha en superfin dag ute i det oerhört fina vårvädret! ♥


 Härlig vårbild med solen som skiner in genom fönstret

nä men hurru! är det sant? Har du äntligen börjat gilla svenska krim filmer...



och jag som i åratal sagt att beck och wallander är underbart! jaja bättre sent än aldrig..



kram

Hahaha!! bätre sent än aldrig!;) Men Wallander e jag inte så mycket för men nästa gång jag kommer till dig då kan du ge dig på att det blir Beck-yime gånger två!!!;D

Sötunge :)




Kom ihåg mig?