LÖRDAGEN

Ja, då var jag tillbaka.. hehe. Jag har haft sååå mycket att göra inför festen att jag inte har haft någon tid över för något annat. Men nu! Festen var superkul. Det började komma folk vid 5 tiden, jag tror att det kom ca 60 personer mycke singaleser, men det var riktigt kul. Härligt med singales fester. 
Det var ganska kul, när vi skulle sjunga för födelsedagsbarnet så tog vi det på tre olika språk och varje sång två gånger så det blev en hel del sång. Lite senare på kvällen åkte jag, kuin Alex och Alex kompis Peter iväg på krogen. Dansade under hela krogbesöket som vanligt.. KUL! Sedan efter krogbesöket så åkte vi tillbaka hem och fortsatte fira morbror. Jag tror att dom sista åkte hem vid 6 eller 7 på morgonen.
Men det var riktigt härligt att få gå och lägga sig sen efter att ha fixat i ordning allt inför festen. Härligt att sova!;) hehe. Ojojoj vad man fick höra dagen efter om att man blev lite på fyllan, om jag känner singaleser rätt så kommer detta få följa med mig in i graven.. Haha! Men men vad ska man göra åt saken, vissa saker behöver man bara göra ibland helt enkelt. hehe


Idag är det i vart fall Måndag vilket betyder hemfärd för oss från norra sverige. Inte kul alls! Nu ska jag sätta mig och fortsätta packa här. Det är alltid så himla kul när man ska packa för att man ska åka någon stans men så fort man ska hem så är det så fruktansvärt tråkigt!. Men men.
Imorgon kommer det finnas bilder från i lördags i alla fall, om jag fått tag i dom. Ha en bra dag! Vi ses i norrland! hehe




Kom ihåg mig?