FILMTIME

God kväll!

Idag/ikväll blir det att se en film med lillgumman min och sedan blir det att vandra hem till mig för att natta över.. Mysigt! Promenad är också ett måste som vanligt. Tänkte först kanske ta en liten själv med lite musik i öronen och bara tänkta och njuta och sedan kanske man kan få med sig ho Ida på en liten sväng också.
Men nu blir det i vart fall film till att börja med, it´s all about THE WOMEN.. Tror att det kan vara en riktig Ida och Maya-film.. hehe!


Ha en fin kväll!

Hej Gumman! Hoppas allt är bra. Vi måste ses snart... för snart far jag.



Puss...



Nästa vecka?

Hej Gumman! Hoppas allt är bra. Vi måste ses snart... för snart far jag.



Puss...



Nästa vecka?

Tips från coatchen:

Skärp dig nu, mer bilder i bloggen! Grymt tråkigt annars. SKÄRPNING!

Kommer bilder gumman,, Har inte vart hemma på ett tag nu så jag har inte hunnit med någonting..




Kom ihåg mig?