KVÄLLSPROMENAD

Idag har jag vart en sväng till härliga Luleå. Följde med Mallan för att vara lite smakråd.. Mycket trevligt!

Idag är jag hemma själv hos Ida, kvinnan har åkt iväg till Piteå och ska vara där tills imorgon.
Så ikväll är min plan att först ta en härlig promenad med min kära kusin (i telefon).. haha! och sedan tänkte jag vara lite snäll och storstäda här.. Håller just nu på och tvättar våra kläder.. 

under bilturen till och hem från Luleå råkade jag och Malin planera ice till helgen, precis vad jag just sagt att jag inte skulle göra på ett tag men vi får se hur det blir med den saken, är faktiskt lite sugen om jag ska vara riktigt ärlig, men vi får se..
Men det jobbiga är att hitta nya snygga kläder att ha, eller det är ju faktiskt ganska kul men det gäller ju att hitta något!
Nu ska här tas en härlig promenad!


Ha en fin kväll!



Kom ihåg mig?