SLARVMAYA

Då var man hemma igen. Har vart en trevlig helg. Började med att vi i Fredags åkte till stugan i Niemisel där vi grillade och tog oss ett glas vin, hade det riktigt mysigt. Fick även lite besök där mitt ute i skogen.
Först kom min far och lillebror och hälsade på en sväng, sedan kikade Nordan (Idas papi) och Klas förbi sen lite senare kom några andra. Trevligt trevligt! Men sedan på lördag morgon så lyckas jag med det tokigaste!
Jag råkade låsa in nycklarns till en sovstuga, i sovstugan fanns även en mobil som inte var min så det var ju inte så bra att den var kvar där.
Men i alla fall, det kunde vi ju inte göra så mycke åt den dagen så vi åkte hem. Söndag, idag med andra ord ringer personen som äger telefonen och frågar hur vi ska göra och då tar jag med Pg (lillebrors pappa) och åker till stugan och bryter upp dörren. Förstår inte riktigt hur jag lyckas med sånt där.. haha! Men nu är allt som det ska vara i alla fall, allt är på sin plats.. Hehe.

Nä nu är det natti natti för min del.
Sov gott!

Hej vill tipsa dig om min tävling du kan vinna

En snygg väska och ett presentkort på 500 kr




Kom ihåg mig?