SOMMARSOMMARSOMMAR!

Tre härliga helger framför mig! Imorgon blir det en sväng till Råneå, ska köra mamsi till en fest och sedan ska jag försöka kika förbi hos ho Sara. Kul! Var ett bra tag sedan jag var där sist.
Sen på lördagen blir det att åka till Kalix för att hälsa på han Mackan 2 och så blir det ju lite fest så klart.. hehe! Kul kul. Vad ska man ha på sig imorgon då? ett problem som vanligt! Men det löser sig alltid.. Hehe.
 
Nu är jag på super toppen bra humör här! Solen lyser in genom fönstret, man kan inte bli något annat än glad då! Det är så fruktansvärt härligt med sommar! Ska även vara fint väder imorgon och på lördag och det passar ju perfekt! Happy happy happy!

Ha en suuuuperfin kväll!

äsch att jag inte får vara med denna helg o falla fel:P nu drar jag till THE USA i Tio dar!! Syns snart gummsi!




Kom ihåg mig?