Lördag 2 maj

God morgon alla pigga och glada!

Idag vaknade jag redan vid 8 tiden.. Ganska skönt faktiskt men då var jag ju hemma redan vid 11 igår vilket också var väldigt skönt. Jag vet inte men det där med att åka, vad ska man kalla det, "raggarbil" är inte riktigt min grej.
När jag åkte den i torsdags och fredags så mste jag nästan ha vart i någon slags 20-års kris eller så och vad gör man inte för illa Ida. Alla kan ju inte tyca om att göra samma saker men ibland får man ju faktiskt ge med sig ör någon annans skull..


Nu har jag i vart fall fixat mig för en tur till Luleå. Först blir det att kolla på lite bilar och så man vet aldrig med mor min hon kan å för sig att köpa en bil åt en när som helst så det är lika bra att följa med.. Haha!
Sedan blir det en tur på stan, om det e öppet vill säga.. Älskar verkligen Monki, där har dom snygga ting.. hehe!

Nä nu är det bara att finjustera lite och vänta på mor..

Ha en superfin dag!



Kom ihåg mig?