EN LUGN KVÄLL FÖR HO MAYA

Nu är jag hemma. Men det var inte så skönt som jag hade fått för mig att det skulle vara, vad ska jag hitta på nu?! Rastlös som man alltid är. Jag kanske borde ha följt med Ida och Markus till Gunnarsbyn i alla fall.. Ja ja nu är det i alla fall LITE för sent.. hehe. Man får väl göra det bästa av situationen! :) 
Jag är faktiskt extremt sugen på att ta en joggingtur men då har jag ju så klart inga träningskläder här hemma, alla mina kläder är fortfarande kvar hos gumms.
Nä, det får bli lite små övningar och sedan får det nog bli att hoppa ner i sängen, har ju vart uppe sedan 05.00.. Jobbigt!

Imorgon blir det en snabb sväng på stan för att hitta mig ett par strumpbyxor och sedan lite andra små saker.. hehe. Sedan blir det raka vägen till gummsan!

Nattinatti. Ha en underbar fredagskväll!



Kom ihåg mig?