DEPP I TVÅ MINUTER.. HAHAHAHA!

Hoh så obehagligt. Jag var just under en väldigt kort tid (2 timmar högst) väldigt seg och deppig.. Var så rastlös att det gick över till depp.. Haha. Men nu är det bra. Hoh det var segt. Haha.. Väldigt obehagligt.. Ja ja imorgon blir det att vara kvar i Boden i vart fall ska firra lite saker så vi får se när det blir papis house..
Imorgon ska jag börja med att laga någon riktigt god middag till gänget och jag och efter de blir det nog träning för hela slanten oj och så ska jag hinna på stan och ta en kaffe.. Hehe. Nu blev jag helt plötsligt ännu mer pepp till livet än vad jag redan var och jag har alltid vart gode positiv och glad till ALLT.. Men nu. Hoh! jäklar vilken liten spark i rumpan det där var.. Hahaha. ja jag vet jag är typ den konstigaste människan ni mött. Hehe. Har hört den förr. Haha!






Peace out alla glada och ledsna!
Allt firrar sig alltid ;P




Kom ihåg mig?