EN TILL

Ännu en gång till Enter.. Haha. Det kommer alltid upp något som gör att man måste dit.. Denna gång fick jag i vart fall med mig en Jacka men jag har fortfarande en jacka som jag bara MÅSTE ha och det är den som jag skrev om tidigare. Den underbara vita peakisen.. Den ska jag ha så är jag nog nöjd och belåten för ett tag.

Nu ska jag kila iväg och kolla på film..

Ha en fin kväll!

Fan vad söt du är som kommentera mitt inlägg :) Försöker göra mitt bästa, Förlåt att ja inte kom eller hörde av mej i går... Men så bra att du fick dej en jack iaf, men du kan som inte hålla dej borta från enter :D

Tack! Men det ser nog bättre ut i verkligheten. Fan, nu kan jag ju inte lägga mig då jag har naglarna såhär :D haha, ska nog läsa Illustrerad Vetenskap en stund och vänta på att naglarna torkar..

Haha. ;) det är tufft att vara nörd! :D Klart, står det någonting som du borde veta så kommer du att få veta det imorgon! :D Hur bra är inte det?




Kom ihåg mig?